Wszystkie produkty oferowane w sklepie perfumeriamarzen.pl objęte są przez sprzedawcę rękojmią za wady rzeczy sprzedanej (w zakresie określonym przez Kodeks Cywilny). Przysługuje Ci prawo do reklamacji.
- Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.
- Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
- Towar zwrócony nie może mieć śladów używania, nie może być otwierany, uszkodzony lub pozbawiony oryginalnego opakowania.
- Koszt przesyłki zwrotnej oraz opakowania ponosi Klient.
- Przesyłka powinna być zabezpieczona w taki sposób, by towar nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.
- Zwrot towaru uszkodzonego podczas przesyłki ze strony Klienta nie będzie uwzględniany.
Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres Perfumeria Marzeń Marzena Cybulska ul Plac Jana Pawła II 80 g lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@perfumeriamarzen.pl Kurier InPost Kurier InPost Kurier InPost
Składając reklamację, możesz skorzystać ze wzoru formularza reklamacji zamieszczonego poniżej. Znacząco ułatwi nam to proces rozpatrywania reklamacji, jednak nie jest to obowiązkowe.
W przypadku składania reklamacji bez wykorzystania wzoru formularza reklamacji zaleca się podanie w zgłoszeniu reklamacyjnym co najmniej:
1. a) imienia, nazwiska, adresu do korespondencji i danych kontaktowych;
2. b) informacji dotyczących daty zawarcia umowy wraz z potwierdzeniem jej zawarcia;
3. c) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
4. d) żądania dotyczącego sposobu rozpoznania reklamacji.
Te informacje pomogą nam szybko i sprawnie przeprowadzić proces reklamacji.
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy Twoją reklamację za uzasadnioną.